Thứ Bảy, 22 tháng 2, 2020

My name is Hoàng Hoa,

Kính thưa Ông Superintendent, and ESUHSD Board of Trustees,

My name is Hoàng Hoa,

Thank you for letting me to be at the podium reading my Comments, one in English, and one in Vietnamese.

I come to the Board meeting today to strongly support the YB Principal as well as your clear, impartial decision, and the loyalty to the Board’s Policy of the fairness and justice to the YB case involving the YB Principal.

I urge you to reconsider the authority of the Board member that was suspected to violate the District’s Policy if she has enough credibility, impartiality, and fairness to vote or make any remarks on the Principal’s personal and career documents during the decision-making motions relating to the YB case?

I urge you to reconsider and delete in time any of the remarks, critics, notes of this Board member on behalf of the ESUHSD Governing Board on the Principal’s personal and career documents because of her suspected violating to the District’s Policy.

I urge you to support the YB and the East Side community by restoring the honor and model figure of the YB Principal for her dedicated works towards the education of the young generations of the East Side community.

Thank you,

---

Thưa Ông Superintendent, và Board of Trustees,

Tȇn tôi là Hoàng Hoa,

Cám ơn quý vị đã cho phép tôi đứng tại podium để đọc Comments của tôi bằng tiếng Anh và Việt.

Tôi đến buổi họp Board hôm nay để ủng hộ mạnh mẽ cô Hiệu Trưởng YB cũng như sắp tới là quyết định trong sáng, vô tư và sự trung thành với Chính sách của Board về sự công bằng và công lý đối với vụ YB liȇn quan cô Hiệu Trưởng YB.

Tôi yȇu cầu quý vị xét lại quyền hạn của một Ủy viȇn Học Khu được nghi ngờ là vi phạm Chính sách của Học Khu liệu người này có còn đủ tin tưởng, sự vô tư, và công bằng khi bỏ phiếu hay phȇ phán trong các tài liệu cá nhân hay nghề nghiệp của cô Hiệu Trưởng trong những động thái có tính quyết định đối với vụ YB?

Tôi yȇu cầu quý vị xét lại và gở bỏ kịp lúc bất cứ nhận xét, phȇ bình, hay ghi chú nào mà người Ủy viȇn này đã nhân danh Hội Ðồng Quản Trị của Học Khu East Side ghi trȇn các tài liệu cá nhân hay nghề nghiệp của cô Hiệu Trưởng bởi vì Người Ủy viȇn này đã bị nghi ngờ vi phạm Chính Sách của Học Khu.

Tôi yȇu cầu quý vị ủng hộ trường Trung Học YB và cộng đồng East Side bằng cách phục hồi danh dự và hình ảnh mẫu mực của cô Hiệu Trưởng YB vì những nổ lực của cô hướng đến sự giáo dục các thế hệ trẻ trong cộng đồng East Side.

Cám ơn quý vị,


Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét